HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: Sporting Videos

MLB Funny Interviews

2026 ratings | 261677 views
Instagram http://instagram.com/sportingvideo Twitter http://twitter.com/sporting_video
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (65)
Joseph Binko (27 days ago)
Anyone else think Bryce Harper was injured with that chocolate on his face? I thought it was blood or something
Jacob Moore (1 month ago)
W E G O T A F L A S H F L O O D W A R N I N G H E R E
Sam Britton (1 month ago)
Scherzer and Sanchez are teammates again so we can see some more of this
Frankincensed (5 months ago)
That was hilarious
Infinite The Hedgehog (9 months ago)
Reddick completely killed him XD
Junne Byrum (9 months ago)
4:13 does Bryce Harper have blood under his left eye
Hillary Rooten (10 months ago)
IM JAPANESEEEEEEE
Hillary Rooten (10 months ago)
Im*
Hillary Rooten (10 months ago)
IM JAPANESEEEEEEEEEEEE
Hillary Rooten (10 months ago)
8IM THE RALLY BIRD JUST CHILLIN’ JUST CHILLIN’ LOL
Hillary Rooten (10 months ago)
Lol he was like MY NAME IS BLAH BLAH BLAH AND IM JAPANEEEESSSSSSEEEEEEEEEEEEEEE
Sebastian Helo (10 months ago)
THIS IS NOT BASING B A
Ross Dow (11 months ago)
1:09
Kwame Brown (1 year ago)
4:49 I didnt know Jerry Seinfeld played for the nats...
Jakob M (1 year ago)
1:16 When u find out ur friend said he can dunk on u and u think oh really let’s test it
Jeff The Gamer 142 (1 year ago)
Hey A's fans remember when donaldson and cespedes were on the same team,yeah that hurts don't it
Michael Trokey (9 months ago)
I’m a cards fan and I feel bad now😂
Michael Trokey (9 months ago)
Hahahahah
keybind boy (1 year ago)
57 second i was at that game the rain was so heavy that in the the car they closed the roads on 161 first. Street yankee stadium
Meter has like the worlds smallest phone
C Wade 99 (1 year ago)
3:54 Springer and Gonzalez were so serious lol
Ryan Duran (1 year ago)
42nd
Ricardo Tapia (1 year ago)
4:13 What happened to his face?
Sloth Gaming (8 months ago)
I was looking for this comment
Michael May (1 year ago)
Ricardo Tapia its chocolate sauce
Joanna Camargo (1 year ago)
I think im first
Bubble Beast (1 year ago)
Just chilling just chilling 😂 Rally Bird wo ho !
Sweet Victory (1 year ago)
lol kluber is just taking it
unkle ace (1 year ago)
I hope baseball doesn't turn NFL next year. If that im done period with sports
Mr Khatib (1 year ago)
unkle ace why idiot
Blake Atwood (1 year ago)
Do a part two
Noah George (1 year ago)
Lot defendant grandfather whom terror stand bite orange deep.
1:53 Those guys are nuts
0:33 Next time someone asks me my nationality "IM KOREAAAAAAAAAAAN!"
Citlally Antunez (1 year ago)
Z
J4KE (1 year ago)
Damn that one dude had a nasty black eye and gash. Must have been hit hard
Raine Jervey (1 year ago)
“That one dude”.
Snow Wolf (1 year ago)
Yup, chocolate
baseballdude13000 (1 year ago)
I think they said it was chocolate
Just Somethin (1 year ago)
It’s weird seeing cespedes and Donaldson on the same team
thiefswiller (1 year ago)
YANKEES AND RED SOX BOTH GETTING SWEPT LMAOOO
Greysen Gagne (1 year ago)
Wrong...
Best Sporty Videos (1 year ago)
first1000
Austin Berger (1 year ago)
Gets me every time
Tyler Smart (1 year ago)
"I'M JAPANEEEESSSSSEEEE"
Aditya Rao (10 months ago)
yo i read this at the exact same moment when he said that
Fox Girl (1 year ago)
Tyler Smart who cares bitch
John John (1 year ago)
0:31
Matt Calise (1 year ago)
Girardi should’ve challenged the hbp
aidmar11 (1 year ago)
zoom in and watch it in slow-mo, it hit the knob of the bat
pickle1204 bruh (1 year ago)
I vRolyHype I die on the side of the road
Will Gormaley (1 year ago)
Harrison Hatton fucking retard ur mom doesnt love u cuz ur fat
Harrison Hatton (1 year ago)
no but I guess you are because you have no argument. It hit him in the hand, I watched it like 6 times.
Harrison Hatton (1 year ago)
the guy who gives a grand slam lost them the game hehe
Bauer Hockey Dude (1 year ago)
Hey
Seth Allen (1 year ago)
Really funny
dylan vue (1 year ago)
First
Outta the Park Talk (1 year ago)
FIRST
Steven Brown (1 year ago)
I think I'm first

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.